Hoe heet een Ned. tv-serie uit ca. 2003 met twee broers in de hoofdrol?

Het is een Nederlandse serie. Op een gegeven moment wordt er een liedje gezongen, met onder andere de tekst: "Luister luister, ik speel in een band die iedereen kent" (dit liedje werd gezongen op de melodie van het nummer Aïcha van Khaled).

2 weken geleden
Amadea
2 weken geleden
Een jeugdserie of voor volwassenen? Geacteerd of getekend?
gast167780
2 weken geleden
Het was een geacteerde (jeugd)serie

Geef als eerste antwoord